Wednesday, September 23, 2009

Raya Yang BoSAn

Adus....

mengapalah aku merasakan yang raya taun ne sangat la bosan

jap aku check ape yang aku wat

mintak maap dengan atok,sudahh

mintak maap dengan ayah pon sudah

mintak maap dengan ibu pon sudah

mintak maap dengan abang2 pon sudah

mintak maap dengan kazen n sedara mara pon sudah

adus sape lagi yang lom ne. sambil mintak maap sambil kaut smue ampau. agak nye taun ne adelah taun terakhir aku menerima ampau kot. next year aku dah memberi kepada kazen2 ak u yang macam hantu tue. hehe ketika raya sahaja mereka smue macam hantu, sebab dah sebulan berpuasa. memasing tunjukan ayat dan gurauan di hari raya.

aku bosan taun ne raye tak tau la kenape erk. walaupon sedara ramai datang, walaupon kuih raya aku abis(byk tau aku beli kat jln tar, tak kisah pon sebenarnye). tapi tetap bosan aku tak tau la nape. maybe aku sebab lain kott.

tataaaaaaaa

No comments: