Sunday, October 26, 2008

Siottt Jer....

aku hari nie keja.. aku masok kol 3 lebey tadi..buat la keja sampai kol 7 malam masih melekat lagi kat kerusi nie.. tak gerak² lagi coz malas laa.. tetibe rase nak buang air lak kan.. aku pon tutup kaunter tros pergi ke tempat tok memyelesaikan ape yang perlu.. msok je toilet... slamat tak ramai ade tiga orang customer je..aku pon msok dan menyelesaikan hajat aku..legaaaaaaaaaaa!!

lepas saja selesai buat smue benda..aku basoh tangan, maklom laa nak jaga kebersihan..takkan nak sebarkan penyakit kat customer lak kan..hehe poyo jer ayat.. betul2 kan ckit rambot.. aku betul2 kan vest aku..senyum ckit...okie sempurna...aku kuar la...

memula aku mcm nampak dari jauh macam aku knal jer...aku tengok la satu couple tow.. mcm penah tengok jer minah nie.. ler rupe nyer ex-gurlfren aku mase skola dlu.. hahaha aku ingat nak tegur..skali bler dekat dengan aku tros dier buat manje² dengan balak dier...pelok tangan laa..aiyooo geli lak aku tengok diorang nie...siott jer aku bole bertembung dengan ex aku...sbb tow aku cakap macam sioot jer... patot dier wat biase sudah...tak perlu la nak wat macam tow sebab semua tow cinta monyet mase skola menengah...aku menarik nafas, terus berjalan dan wat dont know jer sambil wat muke kering kat dier..wat² tak nampak je la..sakit atie ade gak... maybe jelez kot..hahahah

hahah tow la ape yang terjadi mase keja td...

k smue...tata gantok nak tido...

muahhh

No comments: