Monday, December 14, 2009

Layan Movie Melayu, Santau

assalamualaikum

dalam en3 ne, aku nak bercerita tentang movie melayu yang aku tengok. Cian kat Ayu hari tue msg aku sbb akak kesayangan dier tinggalkan dier tok tengok santau. adik aku sorang ne memang macam ne. ahaks aku pon dengan selamber malam tadi antor msg," esk mel tunggu ayu kat gsc mid valley kol 1." takde kasi change soh dier kate ok ke ape ke...heheh aku nak dier ade jer esk. ayu ne ske kasi alasan ckit klo tak wat mcm ne, ade je alasan pastue mula r gado beso..hehe tow yang aku malas. maklom r dedua nak menang je aje..hehe td aku bangon lambat la plak, alamak baju keja tak gosok lagi, suar pon tah kat mane, petang ne keja so juz temankan ayu kejap je la ne. kol 12 baru terjage. kelam kelibut la aku. habis r aku kena buran dengan ayu jap lagi. hehehe dah ler adik aku sorang ne len macam ckit perangai yer...hehe

smpai je sane, dier dah msg aku dkt 10 msg ne..alamak bis la aku. smpai je tgk dier dah wat muke. hiks aku bukan saje lewat. aku cakap2 dier ok balik.. ktorg beratur kat line biase... bdk BO lame smue tgk aku dah gelak2 ye lakan, aku biase tros ke kaunter reservation. maklom r staff kan...hehe smpai je kaunter...siot nye la...cter santau full lak,tinggal reserve seat la plak.. nak wat macam ner kan, aku cakap kat bdk tue.. i want tis seat. so dak tue macam kalut..hahaha kelakor la aku tgk. last aku cakap call ur crew leader. i want see him..now..(what muke seyes lak tue) ayu kat sebelah dah gelak2 dah..hehehe ramani pon datang, aku cakap r... sir, i want tis seat and ur staff dont want giv me tis seat. heheh ramani datang then dier cakap kasi je la kat mamat ne.. kang dier memekat lagi susah..haha thank ramani..aku tau dier bergurau je tue..tak kisah la..heheh dapat la seat best....Hall 12 tow...

adus bosan la cter melayu.. aku memang tak ske beli tiket tok cter melayu... agak mengecewakan la tok aku yang bukan peminat cter melayu ne..hehehe tak kisah la janji ayu nak layan. pas abis, bole lak dier kate cter tow bis. aku cakap je la ishh ayu ne takde taste la kat movie, tros ye membebel..hahaha. lalu depan big apple, aku mitk kat dier, dier cakap amik la ape yang wal ske... ewahhh pucuk di cita ulam mendatang la..hahah tros aku amik pilih.. then dier cakap pe lak? dari wal pilih donut, ayu dapat rasekan yang awak ne seorang yg sangat cerewet. aku pon punya la terkezut ye cakap macam tue...hehe tapi memang btoi pon..

alamak dah nak dkt kol 5, aku antor ayu kat komuter then pegi dier balikk..hehe tros msok keja

aaaa xnak tengok wayang cter melayu..hehe

No comments: