Monday, September 14, 2009

Wanted!!

Aku macam tak percaya dengan ape yang telah terjadi dengan aku pada beberapa hari yang lalu. Btoi macam mimpi jer aku rase. Itu membuat aku murung ckit dalam mase terdekat ini.Sedey ne aku nak kongsi cter dengan korang... aku hari tue keja kat glitters, gsc. macam biase


b4 that, aku masok keja lewat ckit coz kelas aku membuat hari berbuka puasa beramai-ramai. aku pon kena la join coz nanti kate aku kera sumbang plak. adoyai. hehehe sonok la gak dengan lauk yang terhidang wat aku lapo jer. dlm kol 9 baru smpai kat tmpt keja.hehe


eh lupe diri plak kan, aku nak cter tentang pencuri msok kedai aku sebenar nye. masya Allah aku kena rompak. budus btoi tau kerna aku di curi oleh mereka yang di namkan staff gsc yang lame. eh bukan aku yang di curi tapi barang dlm kedai aku.hehe


dier msok dengan dua member dier, cakap nak beli baju tok bapak and mak dier. seingat aku la kan dier ne anak yatim tau. dier penah la cter tentang story idop dier dlu. maybe tok ayah n mak angkat dier kot. ok2 smbong balik story, pastue kan dier nak beli dua baju tapi dier amik satu baju jer n bayar la. uish dier kuar duit seratus ringgit. dalam atie aku kate kaye dah budak ne. dlu keja lebih kurang cam aku jer. aku pon pikir kawan2 kasi la discount


tok staff gsc ade discount 10% ..hehe


borak2 ckit dengan mamat tue. dier pon kuar la dengan member. sekali atie aku rse macam la tak sedap. kira2 r stok baju transformer, skali dah ilang satu dude...ishh tak jangka lak benda tue akan jadi, so redo je la. pegi jupe management, diorang ade proof yang mengatakan dier mencuri baju tue. so slamat aku tak kena bayar. mamat tue memang ade banyak kes polis dan sangat la menyakitkan hatie.

kepada shariff, ko curi baju kat kedai aku. sila la pulang kan balik. klo ko dah pakai. percaya la aku tak akan halalkan benda tue dunia dan akhirat. aku tau ko jenis yang tak kisah halal dan haram sebab tue ko sanggup amik barang tue. insaf la dan percaya yang aku akan mencari keadilan dengan tangan aku sendiri. better jangan ko muncol kat gsc mid valley dan depan aku selagi nye. aku kesian kat ko, ko kasi taik kat aku.. dah itam dan rentung lagi tue. tak sedar diri

gerammmmmmmmm.......heheeh


No comments: