Monday, March 2, 2009

REmpit Ke Gombak Dari Shah Alam


"GOOD EVENING"

"WELCOME TO CINEME"



hahaha aku bukan nak cter ttg mat rempit ke ape tau hari nie...maklom la nak kongsi cter pengalaman aku balik sabtu lepas dari shah alam ke gombak... maklom laa sepanjang perjalanan yang memakan masa 50 minit nie mempunyaii pelbagai pengalaman yang takkan dapat aku lupewkan jugak.. ye laa kan, aku dari kolej jati ke federal highway, pastue dari federal higway ke jalan moto... jalan moto aku tross ke bangsar... bangsar masok jalan parlimen..parlimen tros masok ke mahameru then jalan sentoll link... after that, sentul then naik jejantas smpaii la kat umahh aku.....home sweet home.....ahakss....

cerita 1 :

aku mase tue baru lepas msok federal highway ke jalan moto, tetibe aku rase geli-geli dari dlm poket..ahaks ( henpon vibrate la tow)... aku kasi signal then berenti jap kat tepi, yang penting aku tongkat moto dengan single stain then aku pon tepon la kawan aku tue, tanye dier nape call n sms.... dier antor sms sohh call dier balik, alik2 dier ajk lepak jer malam tue...chaittt saspen je la kawan aku nie....aku pon tros la jalann.... pastue nie la mula babak saspen nie.... ketika itu aku menyanyii laa dgn kuat..maklom la bosannn atas moto nie....tetibe ade sorangg mamat skuter nie...bawak moto plahan seirama dengan kelajuan aku then jalan tepi aku.....tetibe dier pegang tangan kanan aku, akuu pon dah tersentap la....nak merompak ke ape niee.....yela tghh sonok layan lagu dgn sore sendiri..ahaks, slamat la aku tak terjatohh moto ye la kann, terkezott punya pasalll.....ahaks, aku tanye dier nak ape...... dier dengan senyum cakap, tongkat awk tak angkat....aku dengan muke malu cakap, ye ker...ahakss..thankss awk....pastue dier senyum then bawak skuter laju blik tinggalkan aku...aku berenti td lupe nak angkat tongkat...ahahahahha slamat ade orang baik mcm tue...mcm mane dier bole nampak pong aku xtauuu...hahahahaha...
tettttttttttt...............

cerita 2 :

aku naik moto mmg mulott aku nie menyanyii je lakan....tetibe jer...ade sorang pakcik nie...dah tua...klo tgk dier bawak moto pon tangan tergetar2....alik2 dier pegi bawak tengah2 nie... adoiii pyyhhh btoii laa.... aku try la nak potong dier...skali dier ke kanan lakk....aku try potong kiri, same gakk laaa dier kekiri lakk.....aku punya laa makan atie tross hon pak cik tow.....dier degil gak.....tetibe dapat peluang la plakkk tross aku ptoong.......rase nak tunjuk fuck jer kat pakcik tow tp kesian la plak...warge emas terass masyarakat...ahakss tettttttttttttttttttttttttttttt

cerita 3 :

aku tak bole jumpe trowong la...aku fobia dari kat situ...mesti laa aku bawakk plahan..contoh nye kat setia jaya tue..b4 sunway tow....gelap n berselekohh lak tue....aku pon ape lg....pelahannn je laa nie...skali kena honn la plak...aduhh malu r aku rase...ahakss.......


tue la cter2 yang aku dapat kongsi kan....nanti aku dpt pengalaman lain aku kongsi kat korang ek...tata.....

No comments: