Sunday, October 12, 2008

SeLaMat Hari Raye Smue....

selamat hari raye smue...setelah sebulan kita berpuasa...sampai la mase kita menyambot hari berbahagia nie dengan keredoaan dan saksama.. hari di mane sume umat islam menyambot kemenangan selepas memerangi nafsu selama sebulan.

raye aku tahun nie dalam keadaan sederhaha jer..xde benda yang baru pon kecuali butang baju melayu jer...hikss aku bangun hari nie kol 7.00..mandi wajib opps silap lak...mandi sunat tok aidilfitri...aku biase nye pakai baju melayu lain dlu nak pegi solat raye..blik beraye baru aku tukar baju melayu yang sebetoi nyer...gosok baju...mandi....tros aku gi solat raye...maklum laa nak bertakbir dengan sesame muslim...bkn selalu dpt mcm nie..dua kali setahun je...

blik dr solat raye aku tros tukar baju...aku taun nie pakai baju kaler ungu metalik...hehe mandi ckit...tros pakai baju melayu..maklum la td peloh2 kan...hikss...segak gak budak nie pakai baju nie..heheh prasaan lak aku kan..klo bkn aku yang puji diri sendiri..sape lagi kan...hiks....pakai minyak rambut...aku pon tros cari samping...alahaiii..mane samping nie...

"ohh my goss, samping xde....."

aku dah fikir..abis la raye aku klo xde samping... mcm ner nie...aku pon ape lg....tros laaa wat kalut gi umah nenek aku....slamat laa nenek aku ade samping kaler ungu...kain samerinda...sesuai lak dengan baju raye aku..sonok laaa....heheehehee tros ade mood nak beraye kan..klo x mcm dah ilang je raye aku kan....hikss...

No comments: